We hebben ons best gedaan om tussen de veelgestelde vragen al een hoop antwoorden te kunnen geven op veelvoorkomende vragen. Maar soms zijn er gewoon vragen die niet in dat lijstje passen. Staat jouw antwoord hieronder er niet bij? Geen zorgen! Wij staan voor je klaar. Stuur jouw vraag simpelweg door via het contactformulier.
Vragen over boekingen/tickets
Kan ik ook een enkele rit boeken?
Helaas kun je momenteel geen enkele reis boeken, tenzij anders aangegeven. Dit komt doordat we de zitplaats op zowel de heen- als terugreis moeten vrij houden.
De bus zit vol. Kan ik toch nog boeken?
Het kan gebeuren dat een busreis volledig volgeboekt is. Gelukkig hebben we vaak de optie om grotere of extra bussen in te zetten. Is jouw bus vol? Neem dan direct contact met ons op!
Ik heb geen ticket ontvangen?
Mogelijk is onze e-mail in je spamfolder belandt. Is dat niet het geval? Laat het ons weten, dan versturen we het ticket nog een keer naar je toe.
Hoe ontvang ik mijn busticket?
Nadat de betaling is gedaan en de boeking is voltooid, wordt het (bus)ticket per e-mail naar je verzonden. In deze e-mail vind je ook een QR-code. De busleider of buschauffeur zal bij het instappen je ticket scannen.
Kan ik mijn busticket(s) annuleren?
Helaas kunnen reeds bestelde bustickets niet geannuleerd worden. Je hebt echter wel de mogelijkheid om het ticket door te verkopen. Zorg ervoor dat je de gegevens van de nieuwe passagier hebt zodat wij deze kunnen aanpassen.
Moet ik mijn tickets uitprinten?
Nee hoor! Je hoeft je tickets niet uit te printen! Zorg wel dat je je mobiel bij hebt. We scannen jouw ticket vanaf je telefoon.
Vragen over de busreis
Wat kan ik verwachten van de busreis?
Bij Partytrips draait het om de ultieme party-ervaring, snelheid en een geweldige sfeer tijdens onze busreizen! We streven ernaar om rechtstreeks naar het feest te rijden, met zo min mogelijk tussenstops, zodat je snel kunt starten met feesten. Onderweg kun je genieten van comfortabele zitplaatsen, goede muziek en een gezellige sfeer! 🎉🚌🎶
Kan ik een extra opstapplaats aanvragen?
Wij denken graag mee! Vanaf 7 personen kun je een eigen opstapplaats aanvragen. Onze team zal jouw verzoek bekijken en beoordelen of het mogelijk is. We kunnen geen garantie geven, maar we zullen ons best doen om het te regelen, zolang het past binnen onze routes.
Als je een opstapplaats wilt toevoegen die direct langs onze route ligt, is het misschien mogelijk met minder personen. Aarzel niet om ons te vragen naar de opties! 🚌🎉
Hoe laat vertrekt de bus?
De vertrektijden zijn verschillend per festival en communiceren wij op de pagina van de busreis. In de week voor het evenement ontvang je een e-mail met de definitieve vertrektijd. Wil je graag op een andere tijd vertrekken of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op!
Reis ik samen met mijn vrienden?
Natuurlijk reis je samen met je vrienden in dezelfde bus. Als je echter met een grote groep bent en individuele kaarten hebt gekocht, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat jullie toch samen kunnen zitten.
Is er muziek in de bus?
Uiteraard! De reisleider of buschauffeur zal een lekkere afspeellijst opzetten. Verzoekjes zijn altijd welkom!
Wanneer gaat de busreis door?
Om een reis door te laten gaan hebben we rond de 25 aanmeldingen nodig. Mochten er minder aanmeldingen zijn, dan zullen we op zoek gaan naar een alternatief. Mocht de reis toch niet door gaan, dan zullen we je dit 7 dagen van te voren laten weten. Wij zorgen dat je binnen 48 uur het geld terug op je bankrekening hebt.
Met wat voor soort bus reis ik?
Al onze busreizen worden uitsluitend gereden met luxe touringcars, standaard met toilet, airconditioning/verwarming en veelal met USB-oplaadpunten. Wel zo comfortabel!
Te laat bij de bus, wat nu?
We willen natuurlijk niemand laten staan. Wanneer je er niet bent op de afgesproken tijd, dan zal de busleider of buschauffeur telefonisch contact met je opnemen. Ben je er bijna? Dan zal de bus nog even blijven wachten. Krijgen we geen contact en is de vertrektijd ruim verstreken? Dan zal de bus helaas vertrekken en zul je zelf vervoer terug moeten regelen.
Is er iets voorgevallen waardoor je niet meer mee terug gaat in de bus of al weet dat je later gaat zijn door omstandigheden? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Vragen over onze huisregels
Mag ik roken in de bus?
Nee, dit is ten allen tijden verboden. Het is niet alleen verboden per wet, maar ook is het enorm vervelend voor medepassagiers en levert het schade op aan de bus. Wanneer we constateren dat er toch gerookt wordt in de bus, dan zullen we per direct de toegang tot de bus ontzeggen zonder restitutie. Ook het roken van e-sigaretten is niet toegestaan.
Is er drinken te koop in de bus?
In de bus is vrijwel altijd gekoelde drank te koop, zowel alcoholisch als non-alcoholisch.
Mag ik eigen eten/drinken meenemen?
Ja zeker! Op een voorwaarde: zorg er wel voor voordat je eigen rommel opruimt.
Is er een toilet aan boord?
In iedere touringcar is een toilet aanwezig. Voor korte ritten zal het toilet echter gesloten blijven.
Kan ik spullen in de bus laten liggen?
We kunnen niet altijd garanderen dat je met dezelfde bus terug naar huis gaat als waar je mee heen gebracht bent. Bespreek dit op de dag zelf met de reisleider. Wij adviseren zo min mogelijk spullen mee te nemen.